Tau Thirsty Hippo tu apa??
Ni dia....









nak tau kegunaan dia apa?
Kalau ikut pada kotak...
it is a moisture absorber.. in plain bahasa.. Penyerap Kelembapan...

Aku rasa nak beli banyak-banyak untuk jadikan souvenir kepada orang-orang yang sangat lembab yang bekerja di sekeliling aku. Terutamanya dari ***

Ini kisah aku yang menguruskan team Bola Baling L18 dan P18..

Makanan budak tak setel... pagi first day tu dah ada problemo... last-last dapat disetelkan setelah negotiate dengan Kapit2 punya dewan makan..

His response?

Owh.. Saya lupa bagitau SK Kg. Baru.. (aku dah gitau dia 2 minggu lepas dah supaya inform.. Kenapa aku takle inform sendiri? Sebab aku tidak ada kuasa untuk mengarahkan SK Kg Baru, aku hanya cikgu biasa) Nevermind, U urus dengan dewan you dulu untuk breakfast ni boleh? Petang nanti baru bleh amik dari Kg. Baru... (ok. Fine.. Boleh saja.. Everybody makes mistakes.. right? Wrong!!)

Petang tu aku pi Kg. Baru.. Untuk amik bekalan petang plak. Tergezut bila dorang kata takder sapa inform pasal penyediaan makanan pun.. (WTF??? Pagi tadi dah ada prob.. takkan tak tau lagi kot?? Kenapa still tak inform?? Lembab tahap gaban ke apa?? Nasib Kg. Baru paham masalah aku & sepantas kilat masak nasik untuk bebudak tu.. tq very much!!)

Tu ok lagi tu... makanan, tak disediakan.. Harini.. Ahad, 18 April.. sehari sebelum perjalanan ke Sri Aman, aku tergerak untuk tanya pasal jersi team aku.

***: Belum order, saya lupa.. Macam mana?? Sekolah u ada jersi?? Guna dulu.

Me: How bout I shoved a bunch of Thirsty Hippo down your throat??


Sunday, 18th April 2010, 1730

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book