Update pasal rasuah merasuah tu.. aku dapat tau yang bukan rokok jer.. tapi ada yang bagi $$ sekali.. Hmph!

And yang tak disangka-sangka RAMAI yang terlibat rupanya.. macam mana aku tahu?

Setelah aku bengang tahap Gaban aritu, aku pun cuba untuk menjadi calm and collected..(macam boleh).. so ada beberapa cikgu nasihatkan aku aku untuk pi jumpa Kak Siti (clerk) dan minta dia tolong rizo. My reaction? (It was already Friday, next two days were holidays and the exam is on Monday!!)

Aku cakap kat 'kawan-kawan' aku ni, I don't want to ask anybody to do it, simply because aku dah ikut segala prosedur yang sepatutnya. Aku bagitahu kalau sampai waktu budak nak exam pun tak siap.. Biarlah. Kalau aku kena panggil dengan pengetua pun aku tak kisah sebab aku dah sedia skrip untuk menjawab.

Sooooo.. yang menariknya, ramai yang jadi macam cacing kepanasan. termasuk SMI my own head of department. Rupa-rupanya semua 2 x 5. Sungguh tak disangka-sangka.

Hmm.. last-last ramai orang tak puas hati ngan aku, termasuk SMI.
Tak peduli lah aku.. Be a grown up and admit you have made a mistake. Bukan dengan cara bengang dengan orang yang tahu apa yang ko dah buat.

Persoalan.. adakah kertas aku siap untuk exam semalam? YES.. simply because some of the cacing pergi mintak tolong (atas pihak aku konon) dengan Kak Siti untuk rizo kertas aku.. huhu..

Tak sabar aku nak pindah..

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book