Hmm.. If everything goes according to plan, today will be the last day of me teaching in Kapit. Belum pindah lagi cuma sekarang ni Final Exam dah pun mula dan aku dah takde kelas untuk diajar lagi. Suddenly the reality sets in and hit me hard in the head. Macam-macam ada dalam kepala otak ni. Sangat-sangat berkecamuk.

Pasal rumah.....
Pasal sekolah baru...
Pasal nak post kereta...
Pasal nak kemas barang-barang...
Pasal budak-budak yang aku sangat suka kat sini....
Pasal kenangan aku selama 5 tahun...
Pasal achievement yang aku dah dapat capai..
Pasal experience.....
Pasal Well...
Hmm....

So tadi disebabkan ini mungkin akan jadi hari terakhir aku mengajar kat sekolah ni.. lepas abis chapter Heat tadi aku pesan kat 2A2 supaya aim high for PMR and regardless who will be teaching them next year, they have to concentrate on the lesson and not the teacher (coz aku tau ada beberapa cikgu yang dorang tak berapa nak favour).


Tak sangka-sangka plak aku dorang bleh sedih pulak dengan pesanan aku tadi. Aku pun bukan bleh tengok bila orang sedih.. so cecepat kemas barang nak blah & rasa time tu la rasa macam loceng sekolah mogok plak.. lambat pulak nak bunyi. Bunyi je loceng aku cecepat blah...


Tak sangka la plak ada budak menjerit sambil aku kluar tu "cikgu I Love You!" riuh satu kelas.. tapi aku terus jalan jer.. Aku tau siapa empunya voice tu.. Dalam hati aku pun sebenarnya nak cakap dengan dorang semua " I love you all and gonna miss u a lot" huhu ;(

Thursday, 21st Oct 2010, 2221

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book